Στις 9 Ιουλίου οι μικροί μας φίλοι επισκέφθηκαν την Ολυμπία με τη βοήθεια της γλώσσας οπτικού προγραμματισμού Scratch. Ξεναγοί μας ήταν :
ο κ. Χαράλαμπος Αντωνόπουλος, Εκπαιδευτικός Master of Science in Electronic-Commerce
και η κ. Αγγελική Λιακοπούλου, Εκπαιδευτικός
Στο πρώτο μέρος της εκπαιδευτικής δράσης, τα παιδιά γνώρισαν το χώρο της Αρχαίας Ολυμπίας μέσα από κείμενο γραμμένο στα αρχαία ελληνικά, πληροφορήθηκαν για τα αγωνίσματα των Αρχαίων Ολυμπιακών Αγώνων και συμμετείχαν σε γλωσσικές δραστηριότητες. Έτσι, ήρθαν σε επαφή με αρκετές αρχαίες λέξεις και ανακάλυψαν παράγωγες ή σύνθετες της νέας ελληνικής γλώσσας.
Στο δεύτερο μέρος του προγράμματος, τα παιδιά, μέσα από το προγραμματιστικό περιβάλλον του Scratch, δημιούργησαν το δικό τους Αρχαίο Ολυμπιακό Αγώνισμα:
το ΣΚΡΑΤΣΑΘΛΟΝ!
Εξοικειώθηκαν με τις βασικές εντολές του Scratch και κατόρθωσαν να δημιουργήσουν ένα πολύ ανταγωνιστικό παιχνίδι στον ηλεκτρονικό υπολογιστή.
Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με ένα τουρνουά των παιδιών πάνω στο ΣΚΡΑΤΣΑΘΛΟΝ και στο τέλος αναδείχθηκαν οι τρεις Ολυμπιονίκες μας.
Ευχαριστούμε τους εθελοντές
Χαρά Καπαρέλη,
Ανδρέα Λαμπρόπουλο,
Έφη Νικολακοπούλου και
Αντωνία Βουδούρη
για την πολύτιμη βοήθειά τους.
Το Υλικό εκπαιδευτικής δράσης μπορείτε να το δείτε εδώ: https://padlet.com/liakoag/x4wm2hkkzte4
Η ιστοσελίδα παιχνιδιού είναι εδώ: https://scratch.mit.edu/projects/320301988
Το προσωπικό blog του κ. Αντωνόπουλου για Scratch είναι εδώ: blogs.sch.gr/babpy80
Σημαντική ανακοίνωση
Όσα παιδιά συμμετείχαν στο πρόγραμα να περάσουν από τη Βιβλιοθήκη για να παραλάβουν τις βεβαιώσεις συμμετοχής
Η αλλοίωση κάποιων φωτογραφιών έγινε για την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα των παιδιών, σύμφωνα εμ τον ευρωπαΪκό κανονισμό GDPR και την ισχύουσα νομοθεσία.