Την Παρασκευή 21 Ιουλίου οι μικροί μας φίλοι, μέσα από το παιχνίδι, είχαν την δυνατότητα να συνειδητοποιήσουν την αξία της κίνησης, να αναπτύξουν τις αντιληπτικές τους ικανότητες, να γνωρίσουν το σώμα τους μέσα από την κίνηση, να γνωρίσουν και να καλλιεργήσουν στοιχεία ρυθμού και κίνησης, να αναπτύξουν τη μη λεκτική επικοινωνία: εκφραστική κίνηση, δημιουργική κίνηση και να αναπτύξουν τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους στο πρόγραμμα της βιβλιοθήκης «Καλπάζω σαν άλογο- Τρέχω σαν λιοντάρι! ».
Ο Καθηγητής Φυσικής Αγωγής με μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής Δημήτρης Οικονόμου, φρόντισε ώστε τα παιδιά να ανακαλύψουν τις δυνατότητες του σώματος τους, την αξία της άσκησης για την υγειά τους, να γίνουν μία ομάδα κάνοντας παιχνίδια και κινητικές δραστηριότητες, προκειμένου να αναπτύξουν την ομαδικότητα, τη συνεργασία, την αυτοπειθαρχία, το σεβασμό και την επικοινωνία.
Με την καθοδήγηση του εμψυχωτή, αφού έγιναν οι απαραίτητες συστάσεις με παιχνίδια γνωριμίας, τα παιδιά έμαθαν τα σωματικά σχήματα, τα επίπεδα του χώρου, κατευθύνσεις και δημιουργήσαν σύμφωνα με αυτά σε ομάδες κινητικούς αυτοσχεδιασμούς.
Έπειτα ανακάλυψαν με την βοήθεια μουσικών οργάνων διαφορετικούς τρόπους μετακινήσεις στο χώρο και παρουσίασαν σε ομάδες την κινητική αναπαράσταση παιχνιδιού που τους αρέσει με λόγο και ήχους.
Η ημέρα τελείωσε συναρπαστικά για τα παιδιά. Μεσα από την κίνηση, την εκφραστικότητα και τις δυνατότητες του σώματος τους ‘’ταξίδεψαν’’ και ‘’εξερευνήσαν’’ τους πλανήτες του ηλιακού συστήματος με το παιχνίδι Διαστημόπλοιο.
Φεύγοντας όλα τα παιδιά πήραν δώρο αφίσα με την πυραμίδα δραστηριοτήτων. Έφυγαν με μεγάλη χαρα και πολύ ευχάριστα συναισθήματα.
Στο υπαίθριο αναγνωστήριο της Βιβλιοθήκης οι γονείς περίμεναν τα παιδιά παρέα με ένα βιβλίο κι έναν καφέ που με πολλή αγάπη ετοίμασε η κ. Κατερίνα Σίψα.
Χορηγοί προγράμματος:
ΚΙΝΙΝΗΣ Π. Ι. Α.Ε.Β.Ε – Κωνσταντίνα Καββαδά
Οφείλουμε ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στις εθελόντριές μας κ. Μανιάτη Δήμητρα, κ. Χαρά Καπαρέλη
Η αλλοίωση κάποιων φωτογραφιών έγινε για την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα των παιδιών, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.