Στις 30 Ιουνίου 2022 μια παραμυθένια κυψέλη έκανε την εμφάνιση της στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Πύργου. Ένα παραμύθι ξεκίνησε με τη μέλισσα Σουσού, που διηγήθηκε στους μικρούς μας φίλους πράματα και θάματα από την κοινωνία των μελισσών. Είπε πώς λειτουργεί το μελίσσι, πώς φτιάχνεται το μέλι, τι καλό κάνουν οι μέλισσες στον πλανήτη και τους ανθρώπους, από τι κινδυνεύουν, πώς μπορούμε να τις προστατέψουμε κι άλλα πολλά και όμορφα. Όλα αυτά τα σχεδίασε και τα υλοποίησε ο κ. Δημήτρης Αδαμόπουλος, ειδικός παιδαγωγός προσχολικής ηλικίας.
Φυσικά δεν παρέλειψε να μας γνωρίσει τα φυτά και τα δέντρα που αγαπούν οι μέλισσες, εκεί που γίνεται η σημαντικότερη δουλειά των μελισσών, η επικονίαση.
Κι ύστερα η κυψέλη μεταμόρφωσε τα παιδιά σε …μέλισσες. Μια βασίλισσα έδωσε εντολή στις εργάτριες να μεταφέρουν νέκταρ και γύρη, να ζεστάνουν τις κερήθρες και μετά να τις αερίσουν, ώστε να φτιαχτεί το μέλι.
Ένας μικρός μελισσοκόμος έριξε λίγο καπνό με το καπνιστήρι, που έκανε τις μέλισσες να μιλούν να διαβάζουν, ναι να διαβάζουν! Τα μελισσάκια της βιβλιοθήκης διάβαζαν τα φυτά και τα δέντρα και η κερήθρα της γνώσης γέμιζε μέλι.
Τα μικρά μελισσάκια γέμισαν σελίδες με έργα τέχνης καμωμένα με μέλι λέξεων και ζωγραφικής. Άλλο έφτιαξε τη βασίλισσα, άλλο την εργάτρια, άλλο το φρουρό κι άλλα άνθη και τοπία γεμάτα λουλούδια.
Λίγο πριν βγάλουμε την αναμνηστική φωτογραφία τα παιδιά δανείστηκαν βιβλία που με πολλή αγάπη είχε ετοιμάσει η κ. Κατερίνα Σίψα. Η κ. Κατερίνα φρόντισε παράλληλα, μαζί με τον κ. Άρη Βλαχοχριστόπουλο, υπεύθυνο της κινητής ομάδας της Βιβλιοθήκης το υπαίθριο αναγνωστήριο, όπου αρκετοί γονείς περίμεναν τα παιδιά παρέα με ένα βιβλίο κι έναν καφέ, όλα προσφορά της Βιβλιοθήκης.
Οφείλουμε ένα μεγάλο “ευχαριστώ” στις εθελόντριές μας: Θεοδώρα Κ., Βασιλεία Κ., Αλεξάνδρα Σμ. και Χαρά Καπαρέλη που με πολλή αγάπη εργάστηκαν για να ζωντανέψει η παραμυθένια ιστορία.
Χορηγός προγράμματος: ΚΙΝΙΝΗΣ Π. Ι. Α.Ε.Β.Ε
Η αλλοίωση κάποιων φωτογραφιών, καθώς και η μερική απόκρυψη των επωνύμων των ανηλίκων εθελοντριών έγινε για την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα των παιδιών, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.